14 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
När jag kom hem från jobbet idag var nästan hela golvet lagt.. det är lite kvar bara, och mamma, dennis, oscar, mormor, sara och morfar satt i vardagsrummet. Sara och Oscar ska sova över hos familjen i Herstaberg idag och där befinner jag mig nu!
Det är snart dags för mat - TACOS! Det har jag ätit 3 gånger nu på kort tid, så gott! Nej Madde, jag tar inte chipsen som är det godaste med tacos. Håller ju ett kontrakt här som vi båda har skrivit under på ;)
Visst är det gott att mosa lite tacochips och gegge ihop med gräddfil och alla tillbehör? Mumsfillibabba säger jag barra!

Ska jobba imorgon.. från fyra till nio. Söndagen blir min lediga dag. Denna vecka har jag jobbat mycket! Beror på att chefen är på Cypern. Men imorgon är det ju lördag som sagt, så då tjänar man ju lite extra pengar också, det får man ju tänka på. Det gillar vi :)


Ett fint minne minsann. Hittade knappt några bilder på denna bärbara dator som vi har här!

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen