Fixa en hemsida?

publicerat i Diplomerad nagelterapeut
Naglar jag inte får tillfälle att göra ofta är fransk manikyr. Det är också det svåraste enligt mig så egentligen skulle jag behöva ha fler kunder som vill ha det så jag får bli bra på det också. Jag är så mycket bättre på naglar med färg och dekoration! Och det är jag ju också väldigt glad över för det är då jag får utlopp för min kreativitet. 


Dessa naglar fick jag göra i fredags. 

Förresten, jag ska skaffa mig en hemsida. Någon som känner sig manad att ordna en sån till mig? Jag är väldigt kräsen så den får inte se B ut som många hemsidor gör, har jag sett. Och det får inte vara dyrt för så mycket pengar har jag inte att jag kan lägga flera tusen. Än. Tyvärr. Många krav, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Linda G

Brorsan är duktig, kan höra om han har tid?

Svar: Ska se om oskar klurar ut det men kolla gärna med honom (som en liten back up) ?
Daniella Goretti

2014-09-03 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen