gelelackning

publicerat i Diplomerad nagelterapeut
En av behandlingarna jag har som jag vill slå ett slag för är Gelelackning. 
Tänk er ett material ungefär lika tunt som nagellack, det ser ut som nagellack - men håller i flera veckor! Sköter man sina naglar med nagelolja och handkräm, samt diskhandskar vid mycket kontakt med vatten så håller detta exemplariskt och länge. Det enda tråkiga blir utväxten, så du bör komma in ungefär var 2-4:e vecka och få nytt lagt och då kan du passa på att testa någon annan färg. 

Skillnaden mellan vanligt nagellack och denna gelelackning är att färgen härdas i uv-lampa, därav den långa hållbarheten (samt grundligt förarbete). 

Utbudet av färger är för tillfället inte så stort, men jag kommer ta in fler färger vartefter. Jag tror dock ni kan hitta en favorit bland dessa ändå :)





Kommentarer
Postat av: jane

Jag tar den VINTERVITA......

Svar: Gör det du 😊
Daniella Goretti

2014-10-16 @ 12:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen