Ordning!

publicerat i Vardagsliv
Jag har fått ganska mycket gjort de senaste dagarna som har legat och grott en inre stress hos mig. 
Jag har bland annat färdigställt fotoalbum med foton som legat lösa i över två år, från Thailand bland annat när Leon var 5 månader gammal. Jag tycker om, eller rättare sagt, det känns skönt när jag har ordning och reda och får plocka iordning och sortera saker. Som detta med albumet tex.
Nu måste jag bara kolla över vilka foton jag framkallade senast och även framkalla nyare foton så vi har det sparat. Det var smidigt att framkalla från photobox (tror jag det var) för då fick man ett färdigt album med trycka foton i istället för lösa foton. Nackdelen då är väl att man inte kan plocka ut foton och göra förstoringar eller kopior, men då får jag rota i den externa hårddisken jag har. Där ligger många många bilder kan jag lova! Måste sortera i den också nån gång.... Ja usch ni hör ju! 
Ibland är det jobbigt att ha ett kontrollbehov osv. Men det är skönt på ett sätt också. Man känner en sån jäkla skön känsla i kroppen när man gjort det allt det där. Som idag när jag bytte gardiner. Bara en sån sak... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen