turkiet

publicerat i Vardagsliv
Imorgon åker vi till Turkiet, vi och Oskars familj. Leon längtar, vi längtar, alla längtar! Jag har som vanligt ganska mycket ångest inför flygresan, fasar inför start- och landningen. Det är en hemsk upplevelse och jag gråter.

I måndags kollade vi till mitt pass som jag visste gick ut någon gång nästa år och trodde då allt var lugnt. Men tydligen måste passet vara giltigt i minst 6 månader från hemkomst och det var på gränsen för mitt pass. Det diffade på en dag där. Men jag bokade snabbt en tid för att förnya mitt pass på tisdagen och har nu väntat och väntat på att mitt pass ska bli klart och idag äntligen så blev det färdigt! Det skulle ta 5 arbetsdagar stod det men det gick tydligen snabbare - så himla tur för mig! Tänkte faktiskt ett tag att jag får chansa och får jag inte komma in i landet så får jag åka hem igen helt enkelt. Men så blir det icke! :)

Vi blir borta en vecka, ha det så skönt i sverige så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen