Dags att ta tag i hälsan igen

publicerat i Lchf
Nej usch, vet ni vad. 
Ett par veckor innan jul började jag smått strunta i lchf, och har ätit allt jag inte brukar äta annars. Bara för jag kan! Det är så gott. Men tyvärr har jag ju gått upp 5-6 kg och det är inte alls kul. 

Ångest och så när jag ställde mig på vågen idag. Såg ju även i spegeln att jag blivit lite plufsigare. Men på måndag börjar jag med lchf igen som jag vet att jag mår bra av och går ner i vikt av! 

Jag trivs bäst i kroppen med att väga nånstans mellan 70-75 kg, så det kommer gå fort att gå ner till förhoppningsvis. 
Lchf känner man sig så mätt på länge också, och man känner inget sug mellan måltiderna. 
Det jag har frossat massor av nu är frukt! Det är något jag verkligen kan sakna. En söt och saftig frukt. 

...Men på måndag börjar jag! 
Nu ska jag ta mig en clementin och i helgen köper jag mig en godispåse :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen