Min älskade kille

publicerat i Vardagsliv
Förstår ni att den här älskade lilla killen fyller 3 år nästa vecka?! Helt sjukt vad tiden går fort men så säger alla föräldrar så det ska jag inte tjata om.
Får såna härliga känslor och igenkänningar varje år vid den här tiden och blir påmind om när jag var gravid och bara väntade på honom, och sen så kom han ju äntligen. Blir påmind om dagen han kom, då var det precis så här kallt, sommaren var slut och ja, jag kan fortsätta länge men jag slutar här.
Nu är det höst och varje år denna tid kommer jag alltid tänka tillbaka på den dagen han föddes. Det allra bästa som har hänt mig!
 

Kommentarer
Postat av: Linda G

Minns det också som igår!
å stora de är grabbarna! Fina minnen!

Svar: ja visst är det så linda! :)
Daniella Goretti

2014-08-21 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen