Hej på er!

publicerat i Diplomerad nagelterapeut
 
Här kommer lite naglar som vanligt då. Jag har de som vill ha inspiration som gör naglar hos mig men som inte har Facebook eller instagram där jag alltid lägger upp mina naglar jag gör. Därför blir det väldigt tjatigt här med naglar hela tiden. Men så är ju naglarna de roligaste jag gjort också! Och då är det ju klart att jag vill visa och allt. Hoppas ni förstår :)
 
Just nu ligger jag och tittar på idol, och senare är det ju också paradise hotel. Som jag längtat efter alla bra serier! Den bästa som jag längtar extra mycket till är ju Greys anatomy. För jag hoppas att det kommer fler säsonger??!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen