Tänker bara på en sak

publicerat i Vardagsliv
Idag har jag haft fullt upp. Men när mamma frågade om jag ville med till ikea så fick hon ett JAAAA! Jag köpte lite grejer till "företaget". Lite små handdukar och en papperskorg, roliga grejer liksom. Sen fick jag med lite annat till hemmet men jag gick inte loss som jag brukar. Just nu har jag bara nagelgrejer i huvudet som jag måste köpa in. Fler färger osv. 

Madde kom hit ikväll och fick manikyr och det hade ju varit bestämt hela dagen, och ändå satt jag helt oförberedd i typ pyjamas när hon kom. Hade glömt bort att hon skulle komma. Men hon fick sin lilla manikyr och massage och så målade hon med Leon och läste godnattsaga <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen