Stolproblem

publicerat i Nagelterapeut-utbildning
Alltså, det är sånt krångel det här med mina stolar. Den svarta är för låg (det var den jag köpt fel), den rosa är för hård, en vanlig pinnstol går inte att höja osv...

Men igår köpte jag iallafall en rosa snurrstol för 149 spänn på ikea. Kunden får ta den om den svarta blir för låg för henne, men egentligen köpte jag den till mig. I längden så är den ju absolut inte så ergonomisk, men för tillfället passar den bra. Vi har även fått låna tillbaka en kontorsstol som förut var våran som jag kan ha annars. Så stolar finns det ju iallafall... Men ingen är riktigt perfekt. Än.




Jag längtar till imorgon för då får vi lära oss att göra förstärkning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen