Nu får ni vila en månad

publicerat i Vardagsliv
Har fått mina naglar fixade idag av Emelie på hårverkstan som håller i kursen. 
Jag har ju egentligen alla möjligheter att göra på mig själv men vi har hållit på så himla mycket med naglarna under dessa månader och jag har även gjort om tusen gånger, så nu fick det vara nog. Det är ju även tusen gånger svårare att få till det på sig själv så jag unnade mig detta.

Nu ska jag inte röra dessa på en månad så mina naglar kan få återhämta sig där under. 


Älskar för övrigt stiletto/mandel/runda naglar och önskar att fler ville ha det. Alla är så inne på raka. 
Jag har iallafall fått över Emma på rundade nu. Stiletto nästa gång kanske, vem vet. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tar du för att göra naglar?

Svar: Det beror på vilken behandling
Daniella Goretti

2013-11-19 @ 17:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen