Belöning

publicerat i Vardagsliv
Jag är ju förälskad i Edblads smycken, speciellt de i rose, så idag gick jag och köpte mig en ring som belöning för att jag klarade utbildningen. Det tycker jag var värd. 
Det finns en till, jättefin ring därifrån som jag också vill ha men den tillhör julnyheterna och fanns ej i butik. Men jag har sett att den finns på edblad.com att beställa, men det kanske är något jag önskar mig i julklapp istället eller så köper jag den när den kommer in i butik. 

Så nu vet ni, ni som vill köpa julklapp till mig att alla smycken i rose går hem.




Just den här är storlek M, men de ringar som är lite bredare har jag L i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen