Hujedamej

publicerat i Leon

Jösses vad jag har styrt idag!
Först hämtade jag en förvarings-nånting till Leon, vet inte vad det heter? Köpte den begagnad och den var så himla tung men ändå kunde jag ju inte vänta hela dagen på att Oskar skulle komma hem och hjälpa mig bära så jag gjorde det själv ändå.
Jag möblerade om i Leons rum så nu ser det lite annorlunda ut, men det blev jättebra! Faktiskt väldigt bra med en sån där förvaring med stora lådor att slänga ner allt i. Iofs har jag inte slängt ner saker, jag satt och sorterade så det blev ordning och reda. Får se hur länge det är så, hehe...

Jag har även tvättat våran kära bil och dammsugit den så nu är den fin och fräsch inför hösten. Jag hatar att ha en snuskig bil både invändigt och utvändigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen