En bra känsla

publicerat i Vardagsliv

Idag känner jag mig så himla bra, nästan bäst faktiskt!

Leon lämnades på förskolan vid halv nio, och då åkte jag hem och fixade lite sedan åkte jag ut till ingelsta shopping och lämnade in cv'n till tre butiker.
Jag vet inte, jag har en bra känsla i magen som säger att det här kan bli något, men det kan ju också vara att de som tog emot mitt cv var så himla trevliga.
Jag lämnade iallafall in ett cv i en butik som jag ALLTID velat jobba i, där köper jag nästan alltid kläder, så det vore ju perfekt.

Nu hoppas jag på det bästa! Nästa vecka ska jag nämligen, tyvärr, börja hos jobbcoach varje dag i 6 veckor, och samtidigt leta praktikplats. Min stora fasa som jag tidigare nämnt att gå hos jobbcoach hela veckorna, så jag hoppas verkligen jag får jobb snart alltså. Det är fan inte lätt att vara arbetslös. Man kan ju tro att det bara är att gå hemma och leva på bidrag och ha det bra, men så är det verkligen inte. Det har jag nu fått erfara.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Har du målat dina ögonbryn?

Svar: Var det där en pik eller? ;)Jag har faktiskt sminkat hela ansiktet men det är visst brynen som syns mest, hehehe
Daniella Goretti

2013-08-20 @ 14:36:28
Postat av: nea

Kim store söker personal, kolla deras fb-sida!

Svar: Tack för tips!
Daniella Goretti

2013-08-20 @ 22:09:31
Postat av: Emma M

JJag håller tummarna för att du får ett skojjsigt jobb snart :)

Svar: mee toooo!
Daniella Goretti

2013-08-21 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen