ocky och mille

publicerat i Leon

Vi fick sällskap förut när jag kom hem från jobbet. Mamma och pappa kom hit med hundarna och hälsade på.

Leon älskar Ocky (Rocky) och vill lyfta honom hela tiden och blir förbannad när Rocky flyr för livet när Leon vill bära honom runt halsen, haha. När han satt ner snällt så kom Rocky till slut. Eller kom självmant gjorde han inte, man var tvungen att locka honom. Milton fick också sitta i knät. Leon var så glad!
Han kör med sitt fejk-skratt när man ska fota. Jag ber honom att le/skratta och då kör han till med detta smile! Gullis.


Kommentarer
Postat av: Emma M

Jag blir så glad när jag ser dom här bilderna. Finaste leon<3

2013-04-12 @ 23:00:07
Postat av: [email protected]

Så söt han är.....

2013-04-13 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen