Att älska sitt jobb

publicerat i Vardagsliv

Jag längtar till jobbet!!!! Jag tycker det är så himla roligt så ni förstår inte. Jag jobbar på onsdag så det är ett par dagar kvar tills jag får jobba. Men jag får stå ut, ska försöka vila idag och imorgon. Jag är väldigt trött och har ont i huvudet så lite sömn skulle inte sitta fel.

Igår fick jag hoppa in och jobba och då glömde jag min väska innehållandes smink och laddare till mobilen så jag kunde inte hämta den förrän idag. Panik då när jag ser att min mobil har jättelite batteri kvar. Telefonberoende som jag är. Nu är min älskling laddad och jag kan surfa igen.


Kommentarer
Postat av: Emma M

Jag var där igår igen med sandra, hon köpte på sig lite smått och gott hon också :)

2012-11-19 @ 14:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen