Lördag

publicerat i Vardagsliv

Idag har vi gjort ganska mycket men ändå inte. När vi vaknade åkte vi direkt till den jättestora hundgården vid vrinnevipark. Mamma, pappa och deras hundar kom dit också. Vi var där ett bra tag. Efter det åkte vi alla till citygross för att inhandla lite grillmat till senare. Efter det åkte vi till Jula för att köpa tvättsvampar att rengöra bilen med.

Det blev jag som fick äran eller straffet att tvätta den och jag måste säga att resultatet blev bra för att vara första gången. Jag tog även invändigt också. Man får ju inte fuska!

Min bror Alex är på maskerad nu och de skulle klä ut sig till en filmkaraktär. Ni kan ju gissa vem han skulle föreställa? Jag stod för sminket iallafall.

Nu är vi hemma igen och Oskar ser på fotboll. Jag vet inte vad jag ska göra.. Får sätta på en film eller nåt i sovrummet för fotboll går inte att se på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen