Tisdag

publicerat i Leon

Leon och jag har varit på stan idag. Ellie ringde och ville med så hon gjorde oss sällskap också. Vi tog en liten fika medans Leon sov och snackade lite om allt och inget som vi brukar göra.

Jag hittade byxorna jag ville ha förutom de svarta med stjärnor. Hans storlek var tyvärr slut. Jag köpte även välbehövda dregelscarfar och så fick han plockburkar i olika färger. De sitter han med just nu och plockar med så jag antar att han gillar dem!

Leon är lite sjuk idag. Jag tror jag smittade honom för nu är han förkyld och har en ganska djup hosta, vad det låter som iallafall. Det betyder att jag inte får någon sömn på natten, jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

han är så go lilla lelle. MYSUNGE! Jag trodde på rikt att det var du som skulle ha de där burkarna först, haha! typ köksredskap...

2012-03-20 @ 20:01:32
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen