Hmm

publicerat i Vardagsliv

Jag var som sagt ute och gick förut. När jag bara hade en liten bit kvar så ser jag att jag bara gått i ca en halvtimme. Jag kände då att jag var tvungen att ta en omväg, så det blev till slut en runda på ca 45 minuter. Nästa gång jag går och det är sol blir det brillor på! Det är så jobbigt att skrynkla ansiktet så länge, haha.

Nu har jag två änglar på varsin axel. En god och en lite mer ond. Den ena säger att jag fortfarande trots allt är lite sjuk så jag slipper träna ikväll. Jag har ju ändå varit ute och gått liksom..
Den andra säger att jag ska röra på fläsket och träna järnet ikväll. Här slipper jag inte undan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen