Träning och juice

publicerat i Leon

Då har man varit på friskis och tränat igen! Det var skitskoj och skitjobbigt. Tog i för kung och fosterland för jag ville bli av med niggaballsen jag åt förut. Jag tränade ju aldrig igår eftersom jag tog en långpromenad istället. Imorgon är det ju favvisen Johan klockan sju så det är inte omöjligt att jag går på heller!

Jag funderar på en sak. Såg i affären att de säljer typ juice för bebisar från 4 månader. Men när de är 4 månader tycker inte jag de behöver dricka sånt?! Kanske senare när de börjar äta mat och skölja ner med, men då helst vatten om det ska vara så. Är det inte konstigt? Smakportioner får ju många vid 4 månader, och det är ju som sagt inte nödvändigt med juice då. Vet inte om den är sockrad och sånt också, och det är ju inte bra.

Däremot tänkte jag på färskpressad juice? Det borde ju vara nyttigt för dem. Istället för att ge dem äpple, banan osv så borde man väl kunna ge dem färskpressat någon gång sådär?

(Ni kan svara i ett annat inlägg eftersom det ej går att kommentera detta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen