lättpåverkad

publicerat i Vardagsliv
Jag är så himla lättpåverkad!
Det är väldigt jobbigt, för jag har varit allmänt glad hela dagen och ett bra tag nu, men bara för att jag ser en sorglig film så blir jag så himla ledsen, ängslig, deppig och orolig. Jag såg en film förut som heter Jag saknar dig. Fan vad jag grät, usch alltså!

Jag påverkas så lätt av saker jag ser och hör. Ni som känner mig vet ju att jag blev helt psycho och förstörd av Paranormal activity, och jag drog till mig dålig energi. Jag har inte sett en endaste spökfilm sedan dess, och nu påverkas jag inte ens när det knakar i väggarna här hemma. Det kanske är för att det är ett mer trivsamt hem detta, än där jag bodde innan.

Men jag försöker liksom se glada filmer, komedier, drama eller kärleksfilmer. Gärna thrillers också men inget som har nåt med det övernaturliga att göra, eller när folk dör. Jag blir så påverkad!

Nu ska jag ju inte sitta och säga att jag inte ser på typ The notebook där de dör och såna filmer, men det klarar jag bättre än övernaturliga filmer som är trovärdiga.

Någon mer som är lika lättpåverkad som jag?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh visst var den bra den filmen! Jag grät också till den, så himla fin men så sorglig :(

2012-02-06 @ 18:14:33
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Linda

Känner igen det där! e det filmen om tvillingtjejerna? Har nog läst boken i så fall.. Tack för tips om blöjhinkspåsar, tycker oxå den e bra!

2012-02-06 @ 19:33:36
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaag! Fan vi är så lika så,.förstår inte ;)

2012-02-06 @ 22:09:07
Postat av: paulina

Det var jag som skrev det där

2012-02-06 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen