Usch för lök

publicerat i Vardagsliv

Nu har man satt sig i soffan och varvat ner lite...
Jag har jobbat idag och till lunch fick jag pyttipanna. Det var Oskar som gjorde maten igår och man får ju ta det man blir serverad även om man inte gillar det, tänkte jag.
Men så skulle jag inte tänkt för jag vet ju att jag hatar pyttipanna (hälften lök i typ ju...) och att plocka bort all lök innan jag skulle börja äta skulle ju ta flera timmar. Annars ja, så är jag sån som pillar bort löken i alla maträtter. Hatar verkligen lök.

Eftersom jag inte åt någon lunch så har vi nu smaskat i oss varsin pizza. Det var längesen. Jag åt upp min på typ 5 minuter (sjukt hungrig ja!). Fasen så gott det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen