En liten shoppingdag

publicerat i Vardagsliv

Jag har varit ledig idag och Oskar har jobbat. Lelle och jag har varit och farit lite överallt.
Först var vi på citygross och handlade lite, sen ingelsta shopping, sedan vidare till systembolaget. När vi var klara med allt åkte vi självklart till min mor & far och var där några timmar. Sist men inte minst åkte vi till media markt och köpte kapslar till våran nya kaffemaskin vi fick i julklapp.

Till Leon blev det tre par mjukisbyxor och två t-shirts och en pyjamas. Nu kom jag ju på att jag ska sortera lite i hans klädlåda. Allt ligger huller om buller där i och det vet vi ju att jag inte gillar.

Till mig blev det en jättefin kalender. Det är nog den finaste jag ägt nånsin.. Förutom filofaxen med kalender/plånbok med tryck av Ior såklart (10 år). Den var fin den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen