glad påsk

publicerat i Vardagsliv

Då är man hemma från familjen i hersta och Leon ska väl sova snart så jag får lite ensamtid bara jag och.... Jag. Oskar är ju på och festar till det. Jag hoppas att han inte droppar in vid 5-6 imorgonbitti för våran parkeringstid går ut 10.45 så han får inte sova så mycket.

Imorrn ska vi ju ut till herstaberg igen och träffa släkten för påskfirande. Min kusin Paulina kommer med som vanligt. Saknar henne. Och hon har inte träffat Leon på jättelänge så det ska bli kul att få visa hans framsteg.

Imorgon öppnas det påskägg. Jag har ett till min man och jag hoppas han har köpt nåt till mig också men det tror jag inte. Trots mina uppmaningar och att jag sagt att jag gillar när man överraskar mig på alla hjärtans dag, påsk, namnsdag så är han ingen romantiker :(

Håll tummarna för mig imorrn nu då!


Kommentarer
Postat av: linda h

Lägg ut en bild på bilen då :)

2012-04-07 @ 08:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen