en fartfylld dag

publicerat i Vardagsliv
Haha, jag kan ju inte mer än att garva åt mig själv!

Jag står vid dörren och försöker låsa upp den, men det funkar inte. Jag svär för mig själv och tänker att någon måste ha bytt lås medan jag var borta.
Vrider och vrider men den låser ju inte upp sig? Vad fan!! Jag vred ju åt fel jävla håll.

Vi är precis hemkomna från läkarbesök. Allt såg fint ut, och han växer och utvecklas precis som han ska. Det känns skönt :) De sa också att det inte behöver vara magen som gör ont, utan bara en fas just nu. De har ju olika faser som de kan trilskas lite, och att det var en fas vid ca 2 månaders ålder.
Nästa gång vi ska ses blir om en månad och då är det vaccination som gäller. Då får Oskar gå, för jag klarar inte av att se mitt barn få ont. Usch. Även om det bara gör ont i några sekunder.

Idag har vi även varit hemma hos Kim i Rambodal tillsammans med Melinda, Paulina och Camilla. Och deras små barn också då förstås. Det var jättetrevligt!

Nu är det mycket på gång. Ska dit igen nästa vecka, och på fredag är det fika med en annan grupp mammor från bvc, och så ska jag även till Stallet (öppna förskolan) med Nea. Det är på onsdagar och torsdagar.
Kommer ju inte göra annat än att umgås med mammor.

Nu väntar jag på Oskar och hundarna, och ikväll ska jag bara ta det lugnt. Hade ju eventuellt planerat att träna basjympa idag, men efter en fartfylld dag så känner jag att jag inte orkar. Är ju inte van vid det här?!

Kommentarer
Postat av: amanda

har du tid med mig snart? (:

2011-10-25 @ 18:56:36
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen