Grattis Dennis!

publicerat i Vardagsliv

Det var trevligt med lite födelsedagsfirande! Leon hade på sig bodyn som han fick av Nea som han blev supersöt i. Han såg ut som en liten farbror i den, haha.

Gav Leon mat för en timme sen och när han somnar blev jag jättepigg! Fick ett jäkla ryck och började göra rent toaletten och handfatet. Torkade även av alla ytor här hemma och putsade speglar. Eh? Ja, vad ska man säga om det. Nu slipper jag iallafall göra det imorgon på våran söndagsstädning. Oskar får ta dammsugningen imorrn helt enkelt ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Stilig liten kille och en snygg mamma.



Borde ha fattat det själv, haha.. Det finns ju en anledning till att man kokar vattnet lixom, självklart har ni kokat det innan då. Haha. Vimsig. Lättad jag känner mig nu när jag vet att det finns sätt som går snabbt och enkelt. Tack, verkligen!!



Jag har gjort precis som det stått på förpackningen hela tiden. Kokat vatten, blandat i ersättningen sen har jag fått stå med flaskan under kallt vatten för att få det lagom.. Tar ju sina tider.

2011-11-06 @ 15:29:27
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: Anonym

Vad lik Leon är Oskar :)

2011-11-06 @ 18:14:28
Postat av: Johanna

Det var den sötaste lilla farbrorn jag sett:)

2011-11-06 @ 19:32:33
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen