converse

publicerat i Vardagsliv
Hallååå allihopa! Jag befinner mig just nu i Herstaberg. Vi har precis varit runt här på Ingelsta. Jag har köpt nya koppel till stella & milton. Läderkoppel fick det bli. Lite tunnare än de tjocka och färgglada kopplen jag har nu. Haha. Lite mathandling skedde också.

Jag tränade ju i förmiddags, men jag var tvungen att gå efter halva. Jag hade visst glömt bort att jag är förkyld och jag blev svettig efter 2a låten.


Nya skor har inhandlats också. Ett par riktiga converse. Har velat ha det jättelänge, men har aldrig riktigt orkat gå och leta. Konstigt nog. Varför skulle inte jag orka shoppa liksom? Haha. Låter otroligt.

Kommentarer
Postat av: jane

Har du laggt av dig när det gäller shoppingen?????????????

2011-03-12 @ 09:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen