äntligen!

publicerat i Vardagsliv
Vet ni vad? IDAG KOMMER VÅRA EFTERLÄNGTADE SOFFOR! Blev av med gamla soffan i måndags, så vi har i princip inte använt vardagsrummet på 4 dagar... ska verkligen bli skönt med nya soffor.

Vi hade ju en divan förut. Nu får vi en tresits och en tvåsits istället. Skönt att kunna fläka ut sig i en varsin soffa. hehehe... Gråa också, så nu får vi hoppas att all skit och hundhår inte syns lika mycket som i den svarta. Även om hundarna inte får vara i soffan så blir den full av hår. Kan vara att Oskar alltid har massa hundhår på strumpor och fötter som han smutsar ner soffan med, medans jag är så pipplig och borstar av fötterna innan de åker upp någonstans.

Det är även min dagliga kvällsrutin innan jag hoppar i sängen. Fötterna måste absolut borstas av, annars blir det smuts och smulor i sängen. Fattar ni hur jag har det? Jobbigt att vara så pedant.

Bota mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen