lat men ändå inte

publicerat i Vardagsliv
Jag är ledig idag och jag sov enda till klockan kvart i elva. Jag vaknade iofs vid åtta-nio en liten stund, men sedan somnade jag om en lång stund. Det var väldigt skönt att få sova ut ordentligt utan en massa hundar som springer omkring på nätterna. Jag är ju så oerhört lättväckt. Vaknar av minsta lilla ljud. Fast på ett sätt är det bra. Jag skulle inte vilja vara som tex. Oskar och aldrig vakna av väckaralarmet.

Jag var och tränade nyss. Medeljympa. Känns skönt att komma igång lite smått med träningen nu igen. Jag har ju varit så himla, jävla lat på sistone. Men nu är det väl ändring på det! Banne mig!

Jag har ju jympapremiär för den här terminen på mitt nya pass. Blir kul att se imorgon hur det artar sig. Kommer jag orka att vara alert? Kommer jag verkligen orka alla armhävningar? För det är förjävligt många armhävningar i detta pass måste jag säga. Usch.

Nu ska jag se på The Beach. Det är det närmsta Thailand jag kommer idag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen