nytt fritidsintresse

publicerat i Vardagsliv
Sitter ute i Kimstad nu. Oskar har träning ikväll så jag och doggisarna följde med hit.. Snart val då. Ska nog lägga min röst på miljöpartiet. Är nästan säker. Nästan. Kanske ångrar mig i sista sekund. Så typiskt mig!

Jag la märke till en sak på jobbet idag. Det känns nästan som att vissa har läst mitt arga bettan-inlägg, för de viker upp 50-lapparna så fint innan de läggs i min hand. Bra va? Ni lär er.

Snart ska jag och Ellie börja simma på badhuset. Jag beställde mig en baddräkt för några dagar sedan från HM. Den var på rean, så det var ju lika bra. Beställde även hem en tjock, stickad tröja. Beställde nåt mer som jag inte kommer ihåg just nu. Det blir en överraskning sen när jag hämtar ut paketet!

Det ska faktiskt bli skönt att börja simma. Nackdelen är bara att jag får så jäkla ont i nacken av att simma, men det är väl en vanesak kanske? Det jag längtar mest till är nog att få leka av mig i äventyrsbadet, haha! Ellie och Daniella, 7 och 8 år gamla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer bli så kuuul, men vi får se upp i rutchkanan :O du får åka först haha .

2010-09-15 @ 12:05:45
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen