nu är det officiellt

publicerat i Vardagsliv
Jag väger idag 70,9 kg.

Har gått ner 8,9 kg sedan jag började på Viktväktarna. Gick ner ett halvt kilo sen förra gången det var vägning, men förstod nästan att det inte skulle bli mer. Har fuskat lite om man säger så ;) Men bara det inte blir +, som jag brukar säga!

Det roliga är att det kommer upp en ruta där det står "grattis, du har gått ner i vikt den här veckan. Fortsätt exakt som du gör", när man fyller i sin vikt på internet.
Ja, jag ska fortsätta exakt som jag gör. Äta det jag gillar lite då och då. Speciellt Marabou Sensation.. det vet ni.

Om 6 kg har jag nåt min målvikt. Inte långt kvar nu.

HEJJA MIG!


söta jag

Kommentarer
Postat av: Nathalie

wooow! på hur lång tid har du gått ner så mycket? U GO GIRL!!

2010-09-23 @ 22:08:14
URL: http://ntornborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen