home sweet home

publicerat i Vardagsliv
Hemma från jobbet nu!

Det var mig ett par långa nio timmar det där. Men det gick bra!

Nu ska jag snart tvätta av mig sminket och se lite på tv. Ska sova snart tror jag. Finns inte mycket att göra så här på kvällskvisten. Varken Oskar eller hundarna är här ikväll. Börjar bli en vana det här.

Imorgon då som jag redan har berättat, så kommer familjen hit en sväng. Farmor ska kolla hur min lägenhet ser ut, sen ska vi fara ut till Herstaberg. Vet inte hur länge jag blir kvar där, men jag antar att det blir till kvällen iallafall. Oskar och doggisarna kommer ut på kvällen också tror jag.


Bjuder på en gammal bild till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen