-2 kg

publicerat i Vardagsliv
-2 kg! NU ÄR JAG GLAD!

Jag har nu sammanlagt gått ner 8,4 kg. Jag tror det har gått 7 eller 6 veckor nu sedan jag startade. Eller har det gått 8? Mormor, du har ju koll på det där va?

Nu ska det firas med fläskfilé, klyftpotatis och beasås på burk. MUMS! Kanske köper en marabou sensation också. Det är jag värd!
Jag har ju varit sååå duktig idag och betalat av 29 000 på mitt lån istället för att slösa bort pengarna på materiella ting jag egentligen inte behöver. Inte sant?

Kom igen nu, och ställ frågor till mig. Vi kör en frågestund! Vet inte om jag är ironisk eller inte nu, jag har ju SÅ många läsare nu så att det kan behövas en liten frågestund ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej daniella , jag älskar din blogg du är så snygg och modig och bra :) Du borde göra en talkshow med din bästavän ellinor, hennes blogg är minst lika bra som din , ni är som bella och tyra typ :) awsome. Ville bara säga det, jag älskar dig Daniella du är en as bra bloggare . Mvh en hemlig läsare <3

2010-09-08 @ 18:17:12
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: jane

Jag har stenkoll på det. 7 veckor i dag. Duktigt av dig.Men inte för många choklad......

2010-09-08 @ 18:33:41
Postat av: daniella

inte för många choklad-kakor menar du va, jane käll :)

2010-09-08 @ 18:59:33
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: jane

jaha. Var det vi som skulle ställa frågor. Jag är väl lite trög?



En lätt fråga.Ha Ha.

Bengtsson kommer i helgen. Kan vi komma och titta på er lägenhet då?

När då i så fall?

Det var ju en fråga!

2010-09-08 @ 19:09:24
Postat av: daniella

Farmor och familjen ska komma hit på lördag förmiddag en liten sväng och kolla läget. Då skulle ni ju också kunna komma?

2010-09-08 @ 19:39:16
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: jane

OK. Vi ska till S-köping och V-vik. Men vi hör av oss.

2010-09-08 @ 20:00:11
Postat av: kirch

haha.. töntig fråga kanske, men jag är nyfiken på vad den fina lägenheten kostade? :P

2010-09-08 @ 21:12:28
URL: http://holykirch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen