godmorgon!

publicerat i Vardagsliv
Sådärja! Då har vi varit och simmat. Någon som vet hur många längder man ska simma på ett ungefär, för att få bra träning? Vi har simmat va 20 längder varje gång nu.. räcker det? Man blir ju trött efter de längderna, så jag hoppas de räcker ;)

Jag har tänkt på en sak.
Är det bara jag som har jobbångest innan jag ska iväg till jobbet?

Man får liksom lite ångest och tänker att man inte vill jobba, men när man väl kommer dit och jobbar så är det ju helt okej. Till och med roligt. Och det är ju bra! Att man har det trevligt och roligt på jobbet. Det jobbiga är ju den här jävla ångesten innan. Som när man har haft sommarlov och inte vill börja skolan igen. DEN ångesten ni! Känner ni också så, eller är det bara jag?!

Längtar tills vi åker till Ullared. Det ska bli så mysigt. Fikapaus med kaffe och macka på vägen. All shopping. Julklappsshopping. Älskart!

Nu får ni ha en bra dag hörrni!


Funderar fortfarande på hur jag ska klippa mig. Här har vi en till bild på mig i mycket kort hår.

Kommentarer
Postat av: linnea

jag fick alltid ångest innan jag började jobba förut. men som du skriver så var det ju bra när man väl börjat :)

2010-10-06 @ 13:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen