28 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Har nu varit ute med Milton på den dagliga morgonskiten. Tyvärr har buskarna blivit igensnöade så jag var tvungen att plocka upp skiten som han la precis utanför dörren.

Idag ska jag jobba. Har inte planerat in någonting annat på schemat. Brukar bli en lugn förmiddag innan jobbet. Ska bara glo på tv och fixa iordning mig.
Imorgon blir det samma sak, fast jag börjar jobba klockan 12 istället. Den långa arbetsdagen! Lär bli ganska mycket kunder imorgon också. Lönehelg, plus att det är fredag. Många som ska ut och går förbi Pressbyrån innan och köper groggvirke och cigg. Men någon måste ju jobba fredag kväll, och det blev jag denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen