7 feb, 10

publicerat i Vardagsliv
Här kommer bilder från min födelsedag!


Först var ju familjen här. Jag hade inte råd med en stor, riktig tårta, så jag köpte en liten, typ 4-portioners. Det blev ju tillochmed över massor, så det var ju tur!


Henric och Pontus


Henric, nån snygging, och Pontus


Min broder Alexander


Min kille Oskar


Madeleine och Elki


Elki och Madde


Pontus, Alex. (Oskar där bakom, gömmer sig)


Den där snyggingen igen, Elki och Pontus


Nån full, redlös kille. Nej, förlåt. Jag menar David! Såklart.


Sen kommer vi till Dagen Efter då.. Millepillepluttskutt


Robin kusin-vitamin


Paulis


Alex


Vet ej vem?


Mamma Jeanette

Och så var det slut på bilder!
Mamma fyller år idag. Och vi har vart ute i Kimstad också och firat Oskar som fyller år imorgon.

Nu är det Blåsningen på tv. Sen blir det väl att glo lite till på tv, sen sova. Vi har varit på Ikea idag också. Fick med mig massor!

Kommentarer
Postat av: Robinvitamin

Tur att du inte la upp en bild på mig med dubbelhaka ;)

2010-02-10 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen