hej hopp

publicerat i Vardagsliv
Är hemma nu! Har precis åkt från Ellie.
Idag förstår ni, så har hon och jag varit på stan. Hon tog en shoppingrunda, och jag passade på att lämna in mina jobbansökningar. Det gick ganska bra, jag lämnade in två. Ska lämna in fler när det inte är så mycket folk på stan som sagt, blir lite lättare då tror jag än att stå i en kö med massa människor och personalen är stressade. Man måste tänka logiskt ;)

Jag gick in på Jack and Jones och lämnade in en ansökan. Då såg jag en skylt att de just nu söker personal, så man får ju bara hoppas på det bästa nu! Jag hoppas verkligen! Håll tummarna för mig?

Madde, jag är ledsen, men jag kanske måste bryta vårat kontrakt. Det håller ju inte i längden om man tänker efter. Man kan inte plåga sig själv så här som vi gör. Tycker inte jag.. vad säger du? En gång i veckan borde vi ju få svulla? Eller äta något vi verkligen verkligen har längtat efter.. som du tex.. längtade du inte efter en Twix? Guuuud va gott.

Oskar kommer snart.. vi ska till Ellie sen igen, hon ska vara barnvakt och vi är assistenter.

Hejdåå

Kommentarer
Postat av: madde

en stor fet godispåse med twix delight, pez och djungelvrål. hur gott???

2009-09-19 @ 18:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen