18 sep, 09

publicerat i Vardagsliv
God morgon, god morgon!
Jag ställde klockan på 6.15 igår, och vaknade då idag. Jag orkade verkligen inte ta mig upp då för att träna. Tanken på att få sova tre timmar till var bättre. Så nu sitter jag här, ganska nyvaken, och ska strax ta mig något att äta innan det blir gymdax vid 10-snåret. Duschar och fixar mig på Friskis var det tänkt, sen ska jag jobba i nio timmar. Jag hoppas det går fort!

Om det blir som planerat så kanske jag hade tänkt att ta mitt förnuft till fånga och gå på stan imorgon bitti och lämna in jobbansökningar. Hoppas jag tar mig i kragen.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du har modet med dig, jag håller tummarna!

2009-09-19 @ 00:30:47
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen