min kväll

publicerat i Vardagsliv
Nu alldeles strax ska jag ställa mig och göra matlåda tills imorgon. Det blir pannkakor - lätt att göra, och det går fort. För klockan nio är det veckans bästa program på tv. Nämligen Greys Anatomy. Jag har haft tur som antingen varit ledig onsdagar, eller så har jag jobbat dag, så jag har kunnat se det klockan nio varje onsdag. Lucky me.

Är nyduschad efter det roliga aerobicspasset. Verkligen älskar när man kan allting och bara kör, släpper loss. Man känner sig duktig och snygg när man kör där, hehe. Ibland står det folk utanför och kollar in och då blir man lite extra pushad.



Kan berätta att jag ska sova ensam inatt igen. Spännande! Igår hörde jag inte ett enda läskigt ljud när jag skulle sova, men det får jag väl äta upp sen.

Nu blir det pannkakor! HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen