min dag

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag tränat aerobics med Elke. Gissa hur dags vi ska träna imorgon?! klockan sju! På morgonen! Inte fan är det klokt! Jag ser fram emot att komma hem efter passet, duscha och gå och lägga mig igen. Hoppas jag orkar upp imorgon, och Ellie med för den delen.. skulle ringa och väcka henne så hoppas att hon vaknar, för jag ger mig fan inte ut själv :)

Idag har vi varit och handlat. Det blev Hageby iallafall trots allt. Ville egentligen inte handla där och det kanske du förstår nu mamma? Hehe. Linda och Jimmy följde med också, så alla kassar fick knappt plats i bilen. Jag betalade notan sist vi handlade och den gick på ungefär samma som denna gång.. alltså handlar vi/jag för ca 3000 varje månad. Undrar hur mycket eller lite jag skulle handla för ifall jag åt allt ensam? Hälften antar jag, haha. smart.

Efter handlingen åkte vi hem till mig och drack kaffe allihop och spelade lite Viva Piñata sen åkte vi hem till Herstaberg. Jag, Alex och Oskar tog en tripp till Ingelsta köpcentrum och så köpte Oskar ögonbrynsfärg till mig, så när jag kom hem blev det färgning av bryn och ögonfransar. Nu slipper jag måla dem, bra det.

Grindgubben har jag inte sett på länge faktiskt.. han har hållt huvvet innanför fönstret de senaste veckorna. Kan kanske bero på att hösten är här och det blir kallt om huvudet att hänga där hela dagarna. Tur jag kommer ha i vinter, då kommer han väl inte sticka ut huvudet alls. Får hoppas det iallafall.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan ska jag väl ta o se lite på tv, och bums i säng. Ska ju upp tidigt imorgon.. usch.. förresten! Jag ska starta ett eget youtube-konto och lägga upp videos när jag sjunger. Kan ju vara kul. Så lägger jag upp dem här med. Hoppas ni uppskattar det, haha. Oskar tjatar om mina näsborrar i videon i inlägget nedan, kan inte sjunga utan att dom spärras upp. Men det kan va sött det med.

Orvar vid vagnen

Mamma Janne

Linda och Jimmy



Kommentarer
Postat av: Anonym

handlar ni för 3000 mat i månaden :|? ni är inte kloka.

2009-10-07 @ 20:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen