28 okt, 09

publicerat i Vardagsliv
Gomorron!
Mår ni bra?

Jag mår bra. Låg i sängen ett tag och drog mig. Mycket skönt måste jag säga. Har ju sovmorgon idag eftersom jag är ledig. Vad ska jag göra idag? Jo, det är bestämt att jag och Ellie först ska till Friskis och lyssna igenom min inspelning av låtar till nästa termin. Är inte klar, men kan vara bra att lyssna igenom bara, och se vad jag har. Sedan ska vi ta en tur på stan. Jag måste köpa en hårklämma, kan ju inte vara så dyrt. Blir glad vad jag än köper, stillar beroendet lite liksom. Hehe.

Jag funderar på att färga mitt hår. IGEN JA! Kanske är det onödigt, kanske inte. Who knows.. vill bara att håret ska bli en aning rödare överallt. Är ju knallröd i hårbotten och den s.k utväxten, men längderna är fortfarande bruna. Snyggt som fan. NOOOT. Har jag skrivit vad jag trodde det berodde på? Jag tror att det kan vara så att håret inte tog emot färgen där jag hade tagit värmeskydd för plattången. Det tar jag ju bara i längderna, och det var där färgen inte fäste. Kan det kanske vara så? Har ju inte tagit i något värmeskydd i håret varken igår eller nu idag, så kanske ska testa en sista gång att färga och se ifall det fäster? Fan, onödiga pengar ifall det inte blir bra, men ändå. Man måste ju testa för att se.

YES JUST DET! Gissa vilket favoritprogram som är ikväll klockan 21.00?
Greys Anatomy! Längtar. Och så är det ju aerobics-passet innan. Helt perfekt kväll med roliga saker :)

Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen