27 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Det blir sovmorgon imorgon med. Länge förhoppningsvis! Får se ifall jag kan somna inatt.. gick inte så bra igår.. Lillen började skälla på något.. som om jag inte redan är uppskrämd när jag ska sova ensam om nätterna. Usch. Hoppas det går bättre sen när vi ska sova.

Ska upp och jobba imorgon.. eller upp och jobba.. jag menar, jag ska jobba klockan fyra till nio. Inte så många timmar. Går förhoppningsvis fort, sen ska jag hem och mysa med min älskade bäbis. Idag har han lekt av sig och varit en jättemysig kelgris.

Madde och hennes kompis åkte nyss härifrån. Vi har sett på Idol och snackat lite skit.. alltid roligt :) Ni räddade min ensamma kväll. Dock kan ingen rädda min ensamma natt. Förutom Milton då förstås.
Min stora vakthund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen