14 nov, 09

publicerat i Vardagsliv
Hej hej!

Har spenderat gårdagen och halva dagen idag ute i Herstaberg med min familj. Åkte dit igår kväll efter jobbet. Det har varit skönt att komma bort lite, "hem" så att säga. Träffa familjen och umgås.

Idag har jag och Oskar varit ute i krokek hos Linnea och Martin. Vi gjorde inte heller så mycket, tog det bara lugnt. Drack lite kaffe och tittade på en film. Somnade nästan, haha. Inte för att jag var uttråkad, utan för att jag var trött. Kanske blir att somna tidigt ikväll? Ska jobba imorgon från 10-18, och det är kampanjbyte. Inget roligt att göra kampanjbyte, men det måste ju göras det också! Jag såg att Amanda F kör sitt pass imorgon klockan 19.00. Funderar starkt på att gå på det, för det är så jäkla bra! Musiken är bra och hon är bra. Tyckte ju förut att hon hade så dålig musik, men hon har verkligen ändrat sig!

Mina framkallade foton kom igår också. Har faktiskt inte hunnit titta igenom dem än, men de blev säkert bra. Nu fattas det bara fotoalbum att sätta in dem i, sen är minnena förevigade.

Ha en bra kväll!


Linnea i februari på min 20-årsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen