nu kanske man kan kalla det grannsämja?

publicerat i Vardagsliv
Först och främst vill jag säga att JAG inte har emot NÅGON i detta grannskap, den saken är klar.
Men jag tycker det är så jävla dåligt att ha umgåtts med en person i ett år och snacka så jävla mycket skit om en annan person, för att sedan börja umgås med den man snackat så jävla mycket skit om, och svika den andra som man umgåtts så mycket med? Det är fan inte normalt. Hur kan man ens umgås med någon man snackat så illa om? Det förstår jag inte. Men falskhet kallar jag det. Men som sagt, för mig är det som det brukar vara, tycker inte illa om någon, bara att jag är väldigt illa berörd, fast det inte är mig det gäller.

På tal om något annat så har jag packat alla mina kläder och grejer som vi ska ta med till lägenheten idag. Rensade ur garderoben och det är fortfarande ett ton kläder kvar, fast jag rensade bort minst två ton. Hur ska allt få plats undrar jag? Har ju inte så mycket förvaringsutrymmen...

Nu ska vi åka!
Mamma skjutsar mig och Oskar på vägen till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen