photoshop

publicerat i Vardagsliv
Milton och jag gick ner till Oskars jobb. Jag skulle nämligen sola, så nu har jag gjort det.
Vi tog bilder på Milton och mig som jag har redigerat i photoshop. Jag kommer fortfarande ihåg lite sen gymnasiet. Gick ju någon grundutbildning eller vad man ska säga. Oskar har hjälp mig lite också, men annars är allt mitt arbete. Har suttit i flera timmar.
Haha, eller nej. Men en liten stund :)


Denna gjorde Oskar

och den här har jag fixat lite

Tänk om man hade photoshop på sin egna dator. Då kunde man ju fixa och fina till varenda bild man tog, om man hade en systemkamera. Kan ju fixa med vanliga bilder också, men det blir mycket finare och roligare med en systemkamera tycker jag. Det önskar jag mig när jag fyller år, för det antar jag att jag inte får i julklapp. En ganska dyr klapp så att säga.

Lägger upp fler bilder sen. Inte roligt om ni ska få allt det roliga på en gång, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen