3 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Vet du vad? Hade tänkt berätta en rolig grej familjen/släkten ska göra på fredag, men kom precis, tur nog, på att jag inte kan skriva det än, för mormor kanske läser min blogg? Jag tror inte hon gör det, men man vet som sagt aldrig, så jag vågar inte chansa. Ni får se på lördag kväll då jag kommer lägga in massa bilder.
Mormor fyller ju 60 så vi ska överraska henne med en grej, Hon tror att vi ska åka upp till Kolmården och att hon ska få simma med hajar. Men hon ska ta med festblåsan och då äre kanske inte så bra med hajar lilla mormor..

Idag ska jag jobba.. börjar tolv och stänger nio.. sen är jag ledig i två dagar.

Sabina! Den där grejen som jag inte vet vad den heter är köpt på Bolagret och kostar 49:-. Finns tre olika motiv. Bolagret ligger mittemot Willys ute vid Ingelsta/maxi :)

Igår blev det en HELKVÄLL med Prison Break. Har inte sett alla än, så jag har nåt att längta till kan man säga.





Kommentarer
Postat av: bina

Tack för det, haha och dessutom så gillar jag din nya hårfärg. Så de så :D Haha <3

2009-08-03 @ 14:04:36
Postat av: madde

jag vet vad ni ska göra ;) jag längtar lite till på fredag.

2009-08-03 @ 14:58:13
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen