2 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
God morgon igen!
Oskar ligger och sover som en gris. Det blev lite sent inatt. Vi gick väl och la oss vid tre, och jag ska till Friskis klockan två och öva mitt nya pass, så jag kunde inte sova vidare.

Igår var vi i Herstaberg hela kvällen. Det var mysigt! VI satt ute med familjen och grannarna och pratade massa om allt och inget. Såna stunder gillar jag :)

Oskar och jag åkte som bestämt till Bolagret, och jag handlade lite. Bland annat den här grejen som jag inte kom på vad det hette..





Det var en ful fläck på skåpet som inte gick bort, så då tänkte jag att det var smart att sätta dit en sån där snygg grej!
Jag har klippt isär och satt lite som jag ville, för som den såg ut först var inte så bra som jag hade tänkt mig, men resultatet blev ju fint?

Ska som sagt till Friskis om ett par timmar och öva in mitt nya pass som jag har gjort rörelser till nu. Känner mig jättestressad när det gäller det passet för idag är första gången jag ska köra igenom det jag har gjort. Jag har två timmar på mig idag uppe på Friskis, och räcker inte det idag får jag väl sätta igång här hemma eller något. Har 4 tider till bokade i salen på Friskis, så hoppas det räcker!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: BINIS

Den va snygg, ska nog också köpa något sånt till min lägenhet? Bolagret sa du? Vart ligger det? SVARA också för det är du sämst på :D Hahha Pöss

2009-08-02 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen