13 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Drömde en riktig mardröm imorse! Först vaknade jag halv fyra av att någon ringde till mig, och inte sa något.hörde bara mummel, sen låg jag vaken i en timme och tänkte på vem det kan ha varit.. kanske min brorsa som blev ihjälslagen eller vad som helst.. efter mycket så somnade jag, och inte nog med det så drömmer jag en mardröm! Usch asså, hatar såna! Andra gången jag drömmer mardröm den här veckan..

Nu sitter jag iaf och äter havregrynsgröt som jag alltid gör morgonarna när jag ska jobba tidigt. Var tvungen att sätta på datorn och kolla vem det var som hade ringt mig, och det var någon från Lycksele? Alltså var det inget som jag hade behövt oroa mig för...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen