Redan torsdag

publicerat i Vardagsliv
Kom hem för en stund sen från jobbcoachen. Jag håller på att laga mat samtidigt som jag gör uppgifter som måste göras från coachen. 
Vi har intensiva jobbsökarveckor nu och i korta drag innebär det bland annat att man söker/letar jobb åt en annan person i gruppen. Vi gör även en kartläggning av personalbehov hos olika företag och det ger ju jobbmöjligheter för då vet folk exakt vart de kan söka jobb.

Lite senare i eftermiddag blir det att öva nagelförstärkning. Den villiga personen att bli övad på heter Kim. 
Om det blir bra så kommer jag lägga upp resultatet ikväll, men ni får tänka på att det är min första förstärkning jag gör hemma själv utan lärarens hjälp, så var inte så kritiska är ni snälla. 
Sen är det ju också så att något som ser bra ut för er icke-nagelterapeuter ser skit ut i mina ögon för jag vet vad jag ska titta efter för fel. 
Men vi får se, återkommer eventuellt med resultat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen