Vinst

publicerat i Vardagsliv

Idag har vi varit på banken och fixat det sista med försäljningen av den förra lägenheten. Nu är allt klart och vi gick lite i vinst! Lite av pengarna har gått till inredning av Leons rum och även balkongen. Tanken är att vi ska spara resten och därför får de förvaras på Oskars sparkonto. Jag vill ju gärna shoppa och är en riktig slösa så det är nog tur att jag inte har pengarna på mitt konto. Då hade pengarna varit slut nu!

Nu överdriver jag ju en aning, jag skulle självklart aldrig handla upp våra gemensamma vinstpengar!
...eller? Hehehehe....


Snygging i propellerkeps som hans moder köpt för billig peng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen